Tuesday, March 1, 2011

从星期日晚上
病毒就跟我没完没了
头痛,胃痛,头晕,发烧,咳嗽,伤风,肚子痛。。。
不耐!不耐!

今天本来不想去补英文,可是一堂课要花RM30。没办法,虽然病了可是最后还是硬着头皮上了。今天有PRESENTATION,昨天9:00PM 才开始写,可是竟然老师会讲:

Teacher Bong:
Louis..you do a very good presentation!! I like your opening, your body language.........

Teacher Lee:
Wao~this one not presentation, already become debate.I like it.

My classmate(Joyce):
this opening is very intersting!! eye contact, and dnt have"erm..urm..."

可是他们都不知道我一边讲,我的胃也在痛!!
原来我生病,我的英文才会变的比较好...DEN*

No comments:

Post a Comment